علیرضا وامیر حسینعلیرضا وامیر حسین، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 11 روز سن داره

دوقلوهااومدن............

یه خبر خوش

1393/2/16 16:59
نویسنده : عمه ناهید
260 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه دوستان خوبم

تو پست قبلی گفته بودم که از این به بعد مامان زهرا آپ می کنه ولی از

اونجایی که مامانی دوبار سرذوقش خورد وبعد دوقولوها دوباره نی نی یک

ماهه ونیمه شو بدون علت از دست داد دیگه حوصله نت رو نداشت تاره

می ترسید بیاد بنویسه ولی بازم سر ذوقش بخوره

راستش منم با این همه گرفتاری به زور می تونستم وبچه هاروئ به روز کنم

خیلی دلم می خواست که بیام ودر مورد شما بنویسم ولی ..............

حالا بگذریم اومدم ولی با خبر خوش اومدم بگم مامان زهرا الان حامله هست

یه نی نی خوشگل اونم یه پسمل ناز تو دلش داره اگه بگم چند وقته باورتون

نمیشه الان آخرای 7 ماهگیه خدا راشکر اینبار تا حالا همه چیز نرمال بوده همه

آزمایشات لازم رو هم انجام دادنومشکلی نبوده

مامان زهرا خودشو به خاطر شما ناز پسمل استراحت مطلقی کرده ومادر

جون یعنی مامان باباییت هواشو خیلی داره براشون هرروز غذا درست

می کنه می فرسته خونه

عمه فاطمه هم هروقت خونه باشه مرتب پیشش هست خلاصه نمی ذاریم

آب از دلش تکون بخوره

بی صبرانه منتظر اومدنت هستیم

چند روز پیش مامان زهرا بهم زنگ زد که بیا ببینم چی لازم داره بریم برا

نی نی بخریم  منم یه لیست دادم البته خیلی چیزهارو از قبل خریده بود

حالا بعدآ بازم با خبرای خوب میام

فدات بشم عمه ناناز

پسندها (1)

نظرات (8)

آیسان مامانی ماهان جون
20 اردیبهشت 93 10:38
نه ه ه ه ه ه امکان نداااااااااااااااااااااااااااااره حالا خاله شاید اما عمه هرررررررگززززززززز............................ . . . یکی منو از خواب بیدارم کنه ه ه ه.......عمه ..عمه ..عممممممممممه
عمه ناهید
پاسخ
سلام آیسان جونم منم ناهید مامان محمدرضا فکر کنم نشناختی ببخش الان پیامتو دیدم چون وقت نمی کردم تو وب زن داداشم بیام اره من عمه ام همون عمه ای که دوست شماست خخخخخخخخخخخخخخ
مامانی ماهان جون
20 اردیبهشت 93 10:41
همچین منو جو گرفت یادم رفت اول دوستی سلام بدم از اول.. سلااااااااااااااااااااام دوستان جدید و خوب،عمه مهربووووووووووووون و ناب ،مامان زهرا جون
عمه ناهید
پاسخ
سلام به روی ماهت البته ما از قبل دوست بودیم فقط مامان زهراست که الان من به جاش نت میام
مامانی ماهان جون
20 اردیبهشت 93 10:43
عمه ناهید جونی اون شوخی اولمون مزاح بودا به دل نگیر گلم ،نه که تو جامعه ما جا افتاده دور از حضور عمه لولوئهبرادرزادم منو میبینه از ترس غش میکنه ،خخخخخخخخخخخخخ منم عغده ای شدم..........
عمه ناهید
پاسخ
فدای برادر زاده ت بشم که عمشه شو می بینه غش می کنه آخه عمه به این ماهی داره چرا ؟؟؟؟؟؟حتمآ از خوشحالی غش می کنه
مامانی ماهان جون
20 اردیبهشت 93 10:43
ایشالله این سه ماهم به خوبی و خوشی سر میشه نی نی کوچولو میاد کنارتون
عمه ناهید
پاسخ
ممنون گلم انشالله
مامانی ماهان جون
20 اردیبهشت 93 10:44
مامان بزرگ و عمه های مهربون،خسته نباشین و دمتون گررررررررررررررررررررررم...لنگه شما خونواده شوشو زیاد بشه ایشالله
عمه ناهید
پاسخ
ممنون شما خودتون خوبید لطف دارید عزیزم
مامانی ماهان جون
20 اردیبهشت 93 10:46
خوشحالم از آشناییتون لینکتون کردم لینکم کنید،بازم تشریف بیارین من و ماهان خوشحال میشیم
عمه ناهید
پاسخ
منم خوشحال شدم شما خیلی وقته لینک بودید خودتون خبر نداشتید ای بابا منم ناهید خودتون چه دوستی چه آشنایی!!!!!!!!!!!! خخخخخخخخخخخخ خوب حق دارید حتمآ درست وحسابی خودمو معرفی نکرده بودم
مامانی ماهان جون
20 اردیبهشت 93 10:47
اینام هدیه دوستیمون به شما
عمه ناهید
پاسخ
ای دوست جونیم دوست دارم
محمد
3 خرداد 93 21:36
عمه ناهید
پاسخ
خوش آمدید محمد