علیرضا وامیر حسینعلیرضا وامیر حسین، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 11 روز سن داره

دوقلوهااومدن............

آخرین مطلب عمه ناهید

1392/4/14 0:58
نویسنده : عمه ناهید
388 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل نازم

عزیزم دلم می خواستم این وبلاگ رو ادامه بدم تا اینکه شما به دنیا بیاید

وبعد به مامانت هدیه بدم که بعدش اونا ادامه اش بدن ولی من که

از همه چیز نمی تونم با خبر بشم یعنی گرفتاری زیاده که هرروز

نمی تونم مزاحمشون بشم واینکه بابا ومامانت از وجود این وبلاگ

بی خبرن وحال اینکه مامانی با احساس بیشتری می تونه

برات بنویسه وبا عشق بیشتر پس می خوام همین الان

سوپرایزشون کنم از این به بعد میام نوشته های مامانی

رو می خونم وامیدوارم مامانت با حوصله بتونه این وبلاگ رو ادامه بده

زهرا جون خواهشآ سعی کن همیشه آپ داشته باشی

خووووووووووووووب

 از این به بعد من یه بازدید کننده هستم می بوسمتون

خدانگهدار

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

هستی
29 مهر 92 8:49
خوش بهحال عروستون واون نی نی که هنوزم نیومده من 1 پسر2 ساله دارم 2 تا عمه داره ولی چندین ماه 1 بارم نه از خودم ونه برادر زادشون حالی نمیپرسن وقتی هم میبیننش به زور یه بوس بی احساس ازش میکنن از این بی محبتیهاشون خسته شدم
عمه ناهید
پاسخ
سلام عزیزم از اینکه به وبمون سر زدید ممنونم عزیزم خودتوناراحت نکنه از این جور آدمهای بی بخار زیادن تن بابا ومامانش خوش باشه خودتون یه دنیا ارزش دارید زیا اهمیت ندید اینجوری به نظرم بهتره ببخشید من مدتی هست که اینجا نیومده بودم الان پیامتونو گرفتم